Idag värmer hjärtat

Jag kan inte beskriva känslan jag har i mig just nu. Idag har varit den första BRA dagen på så himla länge! Jag har varit så himla glad idag, jag har skrattat och fram för allt KÄNT MIG SOM MIG SJÄLV IGEN. Fan vad fint med vänner som flyger på en och kramar en. Kan inte beskriva känslan när jag idag återvände till skolan och blev påhoppad av de finaste människorna och kände mig så himla uppskattad och älskad. Att få höra att man har varit saknad och att bara för att sedan bli behandlad precis som vanligt och bara känna att absolut ingenting har förändrats. Jag kan inte sluta le för det har varit en sådan fin dag! Jag kan inte sluta tänka att jag för första gången på så länge känner HOPP och känner LIVSGLÄDJE. Nu vet jag att det finns en framtid och den är ljus, jag ska inte må såhär förevigt och idag var den första bra dagen och det kommer komma så många fler, enda tanken jag kan tänka just nu. 
 
Idag finns det inga negativa tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback